Sunday 9 September 2012

Try (ABM)

Assalammualikum kepada semua,, Happy Sunday semua and selamat berhujung minggu. Hah, buat pertama kalinya tidak keluar rumah untuk seminggu nie apabila dihujung minggu seperti ini. Baikkan saya.. Wah angkat bakul nampak,hish tak malukan..##!!@@ Hehehe.....

Dan masa yang terluang ini apa lagi. Manfaatkanlah untuk update entry.. Hah, back to topic, testing apa?? Mai cek nak habak pi.(Wah tetiba guna loghat utara pulakkan, buruk bebenar teman dengar). Tadi time dalam bilik tetiba nampak benda alah nie..  See at the below please.. Sape yg sudi tengok laa yew ###%%@@





Actually nie buka panduan untuk kursus. Banyak kursus yang dianjurkan oleh ABM (Akademi Binaan Malaysia) yang dianjurkan khas untuk pekerja sedia ada yakni mahir atau tidak mahir serta belia lepasan sekolah. Terdapat enam lokasi ABM iaitu :-
1) ABM Wilayah Tengah (KL)
2) ABM wilayah Selatan (Johor)
3) ABM Wilayah Utara ( Sintok, Kedah)
4) ABM Wilayag Timur ( Terengganu)
5) ABM Sarawak (Kuching)
6) ABM Sabah 

Banyak sangat course yang disediakan oleh pihak ABM untuk memantapkan lagi skill setiap mereka yang beminat. So saya begitu tertarik dan tanpa berlegah-lengah saya terus ke website ni  http://www.cidb.gov.my/elatihan/ s untuk pendaftaran. Dan jangka masa untuk ikuti kursus nie tidak lama sangat. Dalam tempoh 2 minggu untuk belia dan program personal selama 1 minggu sahaja.. So apa tunggu lagi.. Cepat-cepat daftarkan diri anda..( Wah macam pihak ABM  bayar saya jew untuk promote mereka) @####^_^. Tapi apa salahnyakan berkongsi input untuk kowang semua.. Saya dah apply, hope dapat laa.. If tak dapat pun it's ok.. Sebab just testing my luck jew.. :) mana la tahu untung-untung nasib dapat.. Insyallah.. ^_^ @@@%%% bak kata pepatah melayu, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu?? wah gitu.. Ok laa sekian dari saya.. :) Peace..


Borang permohonan saya.. ^_^

No comments :

Post a Comment